29 december - Träningspass1

idag har jag varit pepp på allt, och då menar jag verkligen allt! vaknade som vanligt vid nio tiden och gjorde lite rumpövningar. sedan vid halv elva begav jag mig mot "centrala" viken och fick igång min klocka som jag fick av min moster i början av december. strax innan elva tog jag bussen mot norrköping och vid ringarum gick min kära vän elin på. efter mycket prat så var vi framme i norrköping då vi gick mot monki och jag var peppad för att shoppa.
   väl inne på monki hittade jag en kavaj som jag provade och då upptäckte jag att klockan jag hade fått igång var borta. så jag köpte kavajen och sedan bar det iväg till söder tull igen, visseligen är det inte långt att gå med det var kallt. så när bussen kom frågade jag vänligt busschauförren om han hade sett till en klocka men han hade inte gått igenom bussen så noga så jag fick gå på och då gick jag till min plats där jag hade suttit och där låg den. glad var jag och tackade chauförren innan jag gick av bussen igen.
  vi fortsatte våran lilla shoppingrunda som bara skulle innehålla några få affärer för att vi var bara på jakt efter ett par strumbyxor åt elin till nyår. men innan vi gick in på h&m som var en utav våra sista afärrer på listan så gick jag in på dinsko bara för att kolla lite snabbt och då fann jag ett par as fina skor som jag inte sett där innan. kanske har jag varit blind men jag var helt enkelt tvungen att ha dom.
  efter dinsko och h&m gick vi mot centralbadet för träning och bad. vi började med att gå/jobba/springa på löpbandet i en kvart och sedan ta en fem minuters paus innan vi gick upp och körde en kvart till som var lite jobbigare. efter detta kunde man knappt så på benen för de ville gå av men det gjorde dom ju inte. blev inte så mycket bad för våran del för vi var inte på badhumör så vi gick och bytte om och tog en buss hem.
  smidigt och nu sitter jag här med ett glas vatten och lite riskakor. ska nog snart se på breakfast at tiffany's eller my fair lady.  jag känner mig nöjd med dagen och jag vill bara fortsätta träna träna träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0