Helgens planer

sitter nu och längtar till helgen. då det händer en del roliga grejer. på fredag blir det idol tittande och taco med syrran. ganska mysigt i vissa stunder. och på lördag har väl ingen missat att jag ska till stockholm. har inte varit där sedan jag började skolan typ och det är en lång tid. nu bär det iaf av dit och jag hoppas att jag är pepp den dagen för shopping, som jag den senaste tiden varit totalt ointresserad av. tillsist så är det söndag och då blir det träning och det är aldrig fel. funderar starkt på att springa en sväng på fredag när jag kommit hem från skolan. får se om det inte blir för mörkt. nu måste jag verkligen börja plugga, men det kommer troligen inte gå. men jag måste försöka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0