9 december - Grattis Johannes!

var och firade min kusin förut som fyller 18 år idag. då hände en as rolig grej, nu nalkas ju julen och föräldrar samlar ihop information på vad man ska köpa till sina barn och vart man ska hitta dom.

jag satt iaf i köket med mormor, pappa, moster och så kommer min morbror in och pekar i teknikmagasinet och säger till pappa " den här stämapparaten är bra har jag hört" allt blev tyst tills jag utbrast i skratt. efter ett tag kom min morbror kom på sig själv och alla i rummet började as garva. det här är en av de sakerna han alltid kommer få äta upp. min pappa är inte den som glömmer sånt i första taget.
haha, nu ska jag se på andra avenyn sedan hoppa ner i duschen. en lektion imorgon och sedan tandläkarn i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0