7 december - Lars Winnerbäck 2007

sitter och tänker tillbaka på just denna dag för exakt ett år sedan. vem minns vad som hände 7 decemver 2007? för min del var linköping den dagens mål. där skulle jag träffa en av världens bästa personer som jag känner, mjölby pojken Viktor. efter att vi setts vid resecentrum i linköping så gick vi mot vårat mål. Sprorthallen vid badhuset. när vi gick mot sporthallen började det mer och mer regna. och det blev blöt där  vi satt i ca. 3 timmar och köade till lars winnerbäck. även att det var blöt så var det fruktansvärt mysigt. och konserten i sig var helt underbar. men har man mer förhoppningar blir det desto större besvikelser. jag har inte ord för att beskriva hur mycket den dagen betydde. den kvällen var jag världens lyckligaste!


"du är svår att leva utan
jag är svår att leva med"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0