30 december - Nej, glömde rubriken

det blir lite knasigt igår, jennie frågade om jag ville hänga på till stan och om jag ville så kunde jag sova hos henne. jovisst det gick ju eftersom jag precis hade frågat pappa om när vi skulle till mina kusin och det var inte förän på eftermiddagen. så jag bytte om och tog med mig det jag behövde och stack till jennie strax efter elva igårkväll. efter en lite promenad så blev det one tree hill och sedan början av tusenbröder innan det var läggdags, fast vi snackade såklart och vad jag fick höra så sov jennie inte särskillt mycket inatt.
men vi bestämde oss för att ta tio bussen så det gjorde vi och vi startade shoppingdagen med ett kärt besök på myrorna som resulterade med en ny kavaj ( jag ska börj använda dom med nu!) och en halsduk. för jennies del blev det en as fin jacka. efter myrorna gick vi upp mot spiralen och linden och allt. det blev en oversize tisha på h&m herr och yttligare ett par strumpbyxor från åhlens. jag är så glad över att min shoppinglust har kommit tillbaka. det behöver jag verkligen just nu!
nu ska jag göra mig iordning innan vi drar till kusinerna vid stångebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0