3 december - Come sunshine

var försvann min motivation?
ärligt talat har jag inget bra och korekt svar på det för jag ställer mig själv fortfarande samma fråga. är det för man har mer krav och höga förhoppningar på en eller är det för att andra saker i mitt liv påverkas så att motivationen inte stiger utan sjunker. nu är det 12 skoldagar kvar och jag hoppas att jag orkar gå till skolan alla dagar. just nu känner jag att jag lika gärna kan skita i skolan men jag vet att jag inte är sån. jag ska kämpa igenom detta och jag ska börja nästa år med motivation och med en glädje som många inte sett på ett tag nu. kanske beror denna period på det mörka vädret ute, isf är det bra att vi snart går mot ljusare tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0