26 december - Wells? nej, kung Timo!


ser ni som jag på körslaget? men ni borde!
världens charmigaste och härligaste person är nämnligen en av körledarna. har ni hört talas om Timo Räisänen? alla som är nåt vet vem han är. den glada göteborgar'n som för några år sedan slutade i håkan hellströms band för en egen solokarriär. och vilken kärriär han har haft, fyra as bra skivor har han givit ut och jag har faktiskt varit lite beroende själv av honom. han har ju lix allt, charmen, rösten, utseendet. puss på honom och hoppas så innerligt att han går relativt långt i körslaget.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vilken idiot.. Har han utssendet? Han ser ju ut som en kanin. Rösten? pratar som jag vet inte vad. Och charmen? Amen lilla du, han är ju fan lika charmig som skalman i bamse, till och med min döda gammelmormor är charmigare. Men Wells kommer att vinna.. tro mig!!

2008-12-27 @ 22:27:40
Postat av: J.A

Och så snabbt åkte han.

2008-12-27 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0