25 december - Bilder från julafton

så var julafton borta, den kom lite fort som den gick. jag har inte så mycket att säga mer än att det inte var riktig samma julstämmning när inte kusinerna var med. men man kan ju inte göra något åt vinterkräksjukan. men gårdagens bästa var nog ändå att svensson svensson jul från 1994 var tillbaka i jultablån igen. även att jag var den enda i huset som satt där i soffan och kollade så var jag glad. vad vore julen utan gustav svensson och kötbulle i gröten? precis! fick även också det enda jag verkligen tjatat om att jag ville ha på julafton. snö!

jag vet att bilderna inte passar och det är meningen!

mormor var iaf på plats igår :D

pappa såg också ovanligt snygg ut på bilderna så jag var helt enkelt tvungen att få med honom här

paketöppningen innehöll mycket skratt från min sida. varför berättar jag nog om ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: J.A

Hur kommer det sig att ni har snö i viken ? xD så långt bort bor jag väll inte. (skänk lite snö)

2008-12-25 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0