2 december - Proffs strong


när jag kom hem idag från skolan så så diskuterade jag och pappa om vilken dag det passade oss bäst att åka in till mediamar och byta min trasiga mobil till en ny. efter en stund beslutade vi att åka idag. så in i bilen och så for vi mot norrköping. väl därinne blev det desto svårtare. men efter lite hjälp av danne ( jag tror han hette det) så beslutade jag mig för denna. en samsung sgh-330, med bra skärm och bra ljud. så nu sitter jag här och försöker lära in mig allt på telefonen men det lyckas inte så värst bra men jag överlever nog. jag måste titta t9 innan jag går och lägger mig bara. nu blir det att packa upp lite grejer,städa mitt rum en aning och plugga in funktioner på telefonen och saker till engelska provet. härlig tisdagskväll vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0