12 december - Only teen+two

jag vet att ni blir ledsna när jag inte skriver inlägg men jag har varit minst sagt upptegen dom två senste dagarna med magvärk och mys. men nu är jag tillbaka och med lite pic's från veckan. det gillar vi eller hur? nu ska jag dricka upp mitt glas med julmust och sedan kanske hjälpa till med maten. det börjar dra ihop sig också mot idol-finalen. vem vinner? själv tyckte jag att Robin B skulle vinna men eftersom han åkte ut förra fredagen så tror jag på Kevin. men jag vill att ingen ska vinna. haha


 
"alla var där"

julen nalkas och sofie myste då johannes fyllde år

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför har alla alla alla magont? Jag får fnatt..

2008-12-12 @ 18:08:05
URL: http://tinytot.devote.se
Postat av: j

hahahahaahahahahahaa!!!! lappen!!!!!! dör..

2008-12-12 @ 18:10:24
Postat av: c

den klassiska lappen kommer finnas länge i huvuvdet!hahaha

2008-12-12 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0