7 augusti - Imorgon börjar det där jäkla OS i japan! ;D

om man kunde ränka hur mycket loka man drack under ett år skulle det nog vara många liter...

Imorgon ska jag till stan och fika m.m. med Linnéa. Ska bli as härligt att ses igen eftersom man inte gör det så ofta längre. Så blir det paradise hotel på kvällen hos Jennie. En helt okej fredag tror jag nog. Alla kan ju inte åka till göteborg och se Broder Daniels sista spelning. Man får göra det bästa av situationen och njuta ändå. På lördag blir det nog party, happy! Förövrigt vill jag på håkan konsert nu eller vilken konsert som helst. Älskar den känslan som fyller min kropp och glädjen som aldrig annars finns.

nu ska jag lyssna vidare på kent och drömma om det jag aldrig får
goodnight lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0