12 augusti - Grattis stjärnfall

nu är det tisdag igen. och alla älskar vi tisdagar. ärligt talat, vem bryr sig vilken dag det är. idag är det den 12 augusti och jag har namnsdag. varför har det där med att fira namnsdagar försvunnit så mycket på sista tiden. lite tråkigt tycker jag nog allt. men eftersom jag fyller år om 23 dagar så försöker jag komma på vad jag ska önska mig men det blir ju alltid att man inte kommer på något och säger att man vill ha pengar, visst behövs det men hur kul är det på en skala att få? det är ju gulligare när man får något så man vet att den som man fått det av har ansträngt sig för att man fyller år. för hur ansträngande är det att ta ut pengar ur en bankautomat?
men jag kommer ändå önska mig pengar för min fantasi suger just nu. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0