9 april - They say I look fine

Idag har jag äntligen lämnat in min moppe på service. Nu ska min lilla vän bli bra igen. Var hemma hos Jennie innan jag hade träning idag. Vi kikade såklart på o.c och deal or no deal. Jennie gissade åter igen rätt på Kung keno. Attans tur har hon. Träningen var as bra "rolig" idag. Sprang lite i början sedan blev det lite staffeter, väggspel och matcher. Kommer inte på något att skriva. Gaaaaaah, men vad är planerna för helgen? Blir det party någonstans? JAg har iaf match i Åby på lördags förmiddagen.

Att knarka Håkans låt "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" är underbart. Jag älskar det verkligen<3 säg någonting... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0