8 april - Studiebesök in storstan

image23Idag var min "kära" klass på studiebesök i Norrköping. Kände som om alla tittade och peka mot oss och viska bönder till oss och skratta. Ajja på Nt var det as kul, naaaaaaat. Linnéa och jag satt och dryga oss till en film vi såg och vi vann inte tidningsomslagssaken. Men vi kom två'a. Arbetetsmuséet var inte så roligt heller. Så under dagen gick vi mest på stan. Träffade lite people jag nte träffat på ett tag. Åkte hem med bussen och steg av vid Jennie. Vi kikade på slutet av o.c och deal or no deal. Jennie gissade åter igen rätt på Kung Keno. Vi förljer detta program bara så alla vet. Imorgon är det dans som gäller i skolan för hela slanten. Sedan har jag ju träning på kvällen. Pussssssss

vad jag bryr mig om nu, är att att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng, lyssna på samma regn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0