3 april - 13 år är en lång tid

Vill börja med att säga att det var väldigt omoget av den personen/personerna som igår morse smeta in centralentré dörren med bajs. Alltså det är vidrigt när man tänker på det. Vilka sjuka människor det finns här i världen. Hoppas man får reda på vem/vilka det var.

Men den här dagen började bra. Jag var hos tandregleringen och dom ställde mig i kö till att få tandställning. Jag blev glad där för ett ögonblick. Efter det gick dagen bara skit. Jag fick as ont i huvudet och alvedon hjälpte inte så jag gick hem. Och då hade jag kommit på att det är exakt ett år sedan jag blev singel. hahaha, patetiskt. När jag kom hem så sov jag lite och gjorde en kladdkaka som blev bränd. Så blev det strössel på hela köksgolvet och kladdkakesmullor.  Något som var positivt då var att o.c skulle börja. Efter det sov jag kanske i 45 min till. Jag älskar verkligen att sova bort mitt liv. Sedan kom min mamma hem vid 9 eller något och då sa hon att hon hade varit på kyrkogården. För idag är det också 13 år sedan min morfar dog;( Jag var inte så gammal när han dog men jag saknar han ändå.

Jenniepajen vi måste hitta något till helgen. Vill avsluta och säga att Timmy är underbar och gör en på glatt humör. Pusss på dig vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0