23 april - Okänd

Detta inlägg ska handla om den okända människan som har sms'at mig förra veckan. Jag ringde honom anonymt i måndags och han lät som en 17 åring. Sedan skrev han tidigare idag om det var jag som hade sms'at och frågat vem det var. Självklart svarade jag att det var jag och frågade vem han var. Han svarade snabbt och sa att han hette Nicklas. Lite senare sms'a han igen och frågade om det var jag som hade ringt anonymt till honom. Såklart svarade jag ärligt och sedan frågade jag vart han kom ifrån och undrade om han var 17 år eftersom han lät ju som det. Det visade sig att han bodde i Leksand och var 23. hahahhahaha, Det var lite pinsamt men ajja. Fick nyligen en sms av han där han undrade vem jag var då skrev jag Clara "16 år" från Valdemarsvik. Och han svarade typ " hahaha då vet vi:-) hade så bra"

Hahaha då var den mystiska okända flörten över xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0