22 april - It's a broken hallelujah

Vad tycker vi om tisdagar? Vi hatar dom. Fast min har varit ganska okej ändå. Det började dåligt då jag fick reda på att jag bara fick G+ på mitt biologiprov. Jag är grymt besviken på mig själv och på resultatet. Sedan lite extra gitarr sak inför musik och bild föreställningen som är nästa tisdag. Jag rekommenderar att gå och kolla på den eftersom jag är med. Hahahaha, good joke. Vi älskar snack på so'n men våran vikarie gillade det inte. Men vi skiter i henne för hon är sur och jobbig.
 På syslölden kom inte jag och min symaskin så bra överrens så det slutade med att jag nästan dödade den genom att slänga ut den genom föntret. Som tur va var det söta människor som lugnade ner mig så jag tog bara sönder den lite mer.
Tränade idag med 93'orna idag för jag kunde inte hålla mig. JAg tränade inte igår med Dam-laget pga min förkyldning men det sket jag i idag. Jag var sämst på planen men ajja, jag överlever. Ska spela match med dom "små" imorgon. Ska bli kul, är faktiskt peppad.

Pratade förresten med Mr. cutiepie idag. me like

Give me summer and sunshine.
Goodnight lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0