2 april - Skivan "pool"

Jag har inte mycket att skriva förutom att jag har inte varit på någon fotbollsträning på 483947 år. Jag känner mig värdelös och jag måste ta tag i det nu. Idag var det faktiskt inte mitt fel att jag missade träningen. Det var så att min pappa sa 18.43 att jag skulle ta moppen till vammar. Han tror tydligen att jag skulle hinna med skjutsen som går därifrån 18.45. Såklart gjorde jag inte det så jag åkte hem. Då sa mamma att jag kunde få skjuts upp till gusum men då var klockan 18.56 och träningen började 19. Hur hade dom tänkt sig? När vi springer ute först och jag kan inga rundor dom kör och jag hittar inte i Gusum kan jag säga. Så jag "sprang" själv en sväng till Grännäs för att vara ensam. Satt och tänkte i en kvart på en bänk vid campingen och såg ut över valdemarsviken. Vad jag längtar efter sommaren nu alltså. Valdemarsvik är faktiskt fint på sommarn.

Förövrigt så fyller Håkan Hellström 34 idag och Marcus Persson 16. Intressant va?
Och på tisdag ska jag träffa Timmy, längtar dit kan jag ju säga.

Nu ligger man i sin lilla säng (och jag menar lilla). Lyssnar på Lasse Lindh och söker insperationen. Hans nya skiva är as bra enligt mig. Fast det är alla hans svenska skivor. Hans låt "kom kampsång" som kan sjunger med Timo är underbar. Två as bra artister i en så bra låt. Ursäktar ni mig om jag dör lite eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0