11 april - Piano?

Efter skolan idag åkte jag buss in till norrköping. Jennie gick på i sörping och det var dags för shopping (iaf för Jennie) . Jag fixade iaf ett fritidskort så jag kan åka när och hur som helst på helgerna med östgötatrafiken. hihi, efter att vi hade kommit hem så kikade vi på reprisen av 100 höjdare. Buskmannen <3 hahahahahahahahaha. Sedan blev det så ska det låta och lite talang. Efter det beslutade jag att åka hem pga att jag har match imorgon och jag var lite trött. Party imorgon eller? ;D

en liten rolig konversation med jennie när vi kikade lite smått på Berg flyttar in.
Clara: Åh, Börje Salming!
Jag: ..
Clara: Jag lovar att du inte ens vet vem det är!
Jag: Jo, det vet jag! O____o
Clara: Hahaahahhahahaha! Det gör du ju inte alls!
Jag: Jo! Han har väl åkt skidor eller nåt?
Clara: Hahahahaha!
Jag: Boxning?
Jag: Cykling?
Jag: Pingis?
Jag: Tennis?
Jag: Fotboll?
Clara: Hahhahahaha!
Jag: Hockey?
Clara: Ja!
Jag: Jag visste ju det!
Som ni ser så är det skrivet från Jennie.

Godnatt söta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0