overkligt?

Var i norrköping med linnéa anna och jennie. vi skulle gå på utbildningsmässan i de geer. Det var trångt och jag prata med dom som gick estet sen gick vi. linnéa och anna gick för sig så jennie och jag gick och köpte lite grejer. sen mötte vi linnéa och anna och då sa linnéa att klockan var 11.11 och atty vi skulle önska oss nått. jennie önska sig nått sen så var jag och jennie själva i nkpg igen.
      Efter en stund så ser jennie hennes "loverboy" när vi var på cubus. jag erkänner han var inte ful precis. jennie vart as glad och jag vart ledsen och inte shopping sugen längre. jag sa att det ända sättet att göra mig glad är om jag skulle träffa Viktor eller Timmy. efter ett tag när vi ska till stadium så ser jag en person som ser ut som timmy och vi smyger efter han och en tjej han gick med. när vi kom enda upp till södertull så svänger dom vänster och jag skriker:- TIMMY? killen vänder sig om och det var timmy. jag vart super glad vi prata inte så mkt men jag gilla hans kramar:) jag skaka i minst en halv timme efter att vi sa hejdå och grät minst 3 gånger. i was very happy<3

Hur overkligt är det här jag just skrivit?
Att jag träffar Timmy och att Jennie får se "loverboy"

ohh HAPPY DAY

Kommentarer
Postat av: Timmy Erita

you made my day gumman :) älska dina kramar med, hoppas vi kan ses snart igen, och längre den gången :D

2007-10-13 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0