Keeent kuwl!^^

Kom på att jag måste bara skriva de här i min blogg. Jennie satt inne på min msn föut och prata med Christoffer och hade lite kul. Om ni lyssnar på Kent så förstår ni kanske.


hej

en kaffe utan kaffe, tack!

nu!

innan det kallnar

som kallt kaffe

då kanske mannen i vita hatten kommer

och tar oss till hagnesta hill

det vore ju en slutsats

verkligen

vi borde ju kosta max 500

fast intre när kungen är död

ja de var inget billigt socker

vi kommer bli dom som försvann

vi mot världen, liksom

som månadens erbjudande

vi blir som vatten

eller ingenting

så måste vi sjunga duett

o åker på havet som colombus

vad två öron klarar

så träffar vi frank

som har blåjeans

så hittar vi några pärlor

det blir FF

i sverige

istället för ljud

som 10 minuter

men vi kan väl vänta tills imorgon?

men det är halka

vi kanske bli ensammast i sverige

innan allting tar slut

men vi kan ju leka cowboys och indianer

stanna hos mig!

din klåpare!

vi är noll

på nära håll

i en spökstad

utan dina andetag

fast det finns en chans

om gyllene år

att du var min arme

nu orkar jag inte mer //jenniepie and mr. Colombus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0