Helg<33

ganska skön dag i skolan. först hade vi lillen istället för sanna på idrotten och det var 1000 gånger så roligare. och jag satte nytt personligt rekord i höjdhopp men jag suger ändå. 1,15:'D
Sen hade vi iaf Engelska fick reda på läsförståelsen, det gick skit menmen. på svenskan/so:n hade vi ett gammalt nationeltprov så vi skulle skriva en svenska uppsats. det gick ganska bra. och sen var det ju ungspannkaka i maten:)

nu när jag har kommit hem så har jag ringt Camilla som jag ska praoa hos, lyssnat på Kristian Anttila och läst massa roliga saker på tjuvlyssnat.se<3

Den bästa hittills.
Två kvinnor ~40 sitter och äter och pratar om sina familjer.
Kvinna 1: Ja alltså, Johan sa att han ville börja raka sig. Han är ju 13 nu.
Kvinna 2: Jaha, ja...
Kvinna 1: Ja och han har ju fått lite fjun, så det var väl okej. Och häromdagen så ropade han ifrån badrummet efter att han duschat att han ville ha plåster.
Kvinna 2: Jaha, hade han skurit sig eller?
Kvinna 1: Jag förstod ju att han hade rakat sig, och så gick jag in dit med plåster, men jag kollade på honom och kunde inte se att han skurit sig.
Kvinna 1 börjar skratta och kvinna 2 tittar oförstående på henne.
Kvinna 1: Ja, då hade han rakat benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0