Gårdagen.

Igår så hade jag verkligen as tråkigt. Städa mitt rum i nödan och massa. Så börja jag prata med Adam på msn och han övertala mig att jag skulle in till norrköping och festa. Jag tvekade först men sen övertala jag Ida att hänga på och då gick det bra. När vi sitter på bussen så pratar vi med jenny, therese, joppe och tobbe. Vi haka på dom för vi slulle möta lite folk vid tyskatorget. Vi träffa Tony hepphepp Tim och lite mer folk. Till slut kom Adam okså. Kvällen var inte så luckad eftersom det inte va någon fest i smedby som det skulle varit från början så vi fick tråka och dricka vid salutorget till halv 2. Då jag åkte hem, fast Ida vägrade hänga med. Jag Sa hejdå till gurra tony adam ida och skepp och gurra och adam ville inte släppa mig. Tillslut fick jag panik och bet Adam i handleden fär att han skulle släppa mig. En helt onödig resa till norrrköping asså.

Idag fick jag åka till Norrköping igen för att köpa tapeter till mitt rum. Så köpte jag en Audrey Hepburn tavla<3

pussssssssssssssssss Ska ut och gå med Jenniepie senare och imorgon kommer min lille vän Viktor hit till all röra:'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0