*:*:stockholm:*:*

Asså det var as kul i Stockholm igår. Förutom att jag var opepp ett litet tag och Jennie tyckte jag var tråkig då. Men annars var det skit kul. Både Jennie och jag hitta våra klänningar<3
Och på vägen hem var en man i 52 års åldern as rolig. Han var onykter och skrek massa roliga saker men bäst var nog när han fick en öl av en person som satt bakom han och han säger tack typ 50287583 gånger och sen säger han att hon alltid kommer vara vän med han som gav han ölen. ^^ jag vet att det inte låter roligt men ni skulle varit där >.<

inköptes i Stockholm.
~ Min svarta klänning på gina<3
~ En väska
~ En t-shirt
~ En annan tröja
~ Ett par solglasögon
~ Ett par örhängen
~ Julklapp till pappa
~ Blåglittriga strumpbyxor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0