Miss stjärnfall:*

var med Jennie igår. Vi åkte till Linkan. Jag köpte typ inget. Blev så arg för att min klänning på gina inte finns. Men jag köpte 2 st 5pack röda galjar, penslar och 2 st krokar till att hänga halsband, skärp och väskor på. Jennie köpte lite mer som en as fin t-shirt på gina, en ögonmask, ballerina skor, inslagspapper och älgpasta. Sen när vi åkte hem så såg vi på Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Pusssssss på den filmen. Sen efter typ halva filmen så var det paus för att det var dags för svenssonsvensson.^^
Efter vi hade sett klart på svenssonsvensson och filmen så åkte jag moppe hem. Det var halt och jag åkte vid brandstationen och banvallsstugan. Då såg jag mitt livs första stjänfall. Det var magiskt. Jag tänkte på en person och precis efter det fick jag sms av denna person. Asså hur coolt var inte det. Älskar stjärnor, har alltid gjort. Kom hem och slappa lite vid datorn och sen log jag i timmar och lyssna på Billie the vision på min säng och titta ut på stjärnorna. Sen vid halv tre var det godnatt för mig.

Nu idag ska jag hålla på att flytta min gardegob och massa. Men nu är jag mest bara ivägen så det är därför jag sitter här och skriver lite shit.

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0