Målande människa

Skolan idag söööööög. Det enda positiva var att jag fick reda på att jag bok Vg på bokrecensionen och att jag fick Mvg för något gammalt nationeltprov i svenska. Något häfte typ. Så fick jag reda på hur jag kan få Mvg i Syslöjd. mummmmmmmmmmmms!

Efter skolan gick jag till Jenniepie. Vi Gick ner till valdixi in där och titta lite och sen gick vi hem till henne igen. Skönt att gå ut och gå lite. Sen åkte jag hem med pappa så måla jag mitt nattduksbord grått. (något i den stilen iaf) Det blev nice. Nu längtar jag till torsdag/fredag. På torsdag så kommer pappas jobbarkompis och tapeserar mitt rum och på fredag så ska jag inreda och flytta in lix :D Längtar så jag kan dööö.

Myskväll med någon i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0