Lätt att jag får ner dig.

Anna och mitt träningsprogram till idrotten är klockrent asså>< pusss på det. Vi stog och träna på det as länge men vi gjorde vara en rörelse hela tiden.

Lätt att jag får ner Viktor i snön och mylar han. Han kommer ju knappast få ner mig om vi träffas när det är snö. Jag är så stadig på fötterna så ><

Tomorrow is it körträning typ hela förmiddagen för mig och alla andra nior. mums på det. Sen har vi sen lunch, fast det braiga är att vi har långmatrast och när matten börjar ska jag på ombyggnadsmöte. Det blir bra, sen slutar och fast jag sitter kvar i skolan för vi har bildskola imorgon :D
flyttad vet inte varför men ajja^^

Pussssssssssss på er!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0