länge sen vi sågs.

Du är fan inte värd mina tårar. Jävla fucking shit, asså förlåt för att jag skrev att jag sakna dig. Jag ska fan glömma dig nu. Du vill ju ändå inte se mig igen så. Ibland undrar ja om jag verkligen kommer komma över dig. Du var ju alltid så glad. Jag är typ död i dina ögon. Jag finner inga ord för allt det här. Jag vill verkligen inte att du ska ha dåligt samvete för allt jag skriver men jag måste bara få ut det jag känner. Hur kunde jag vara så jävla lättlurad. Din charm och positivitet. Du gjorde mig glad. Den tiden var jag glad. Det går verkligen inte att glömma dig kära du. usch, jag får panik här. Sitter och lyssnar på uggla och tänker. Kommer du ihåg när vi sjöng massa uggla tillsammans? Din bror som var och är underbart gullig. saknar han verkligen. Som när han och hans kompisar smög på moppegänget vid lekplatsen och jag bara garva. Nu ska jag fan sluta med att skriva såhär.

Hon tittar ut genom fönstret och ser alla stjärnor tindra. Dom tindra lika vackert som de tindrar i hans ögon
stjärnan i taket är den kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0