jag hade tråkigt

varje litet steg är som fem enkla saker
Fast jag tycker nog du är en idiot som jag
men alla är vi vilse i det svarta
louise ibland är det inte så viktigt med livet
en kärlekssång kan vara det bästa för svenska hjärtan
fan vilken skönhetsmiss asså
som att en högerkrok och riktigt blod är trendigt
du kan få mig hur lätt som helst om du är stark för jag väger ganska mycket
ingen vind kan blåsa omkull oss nu för just nu är vi ju inne och tänker på sommarens sista smak
 ni utbrast satan var ont det gör när ni plockade donnie D
radion spelar aldrig våran sång
längre på svensktoppen
ditt hjärta måste gå sönder  någon gång annar överlever du härnösand så överlever du allt
för när du sa att nu när du har mig så förlorar du aldrig mig
för jag klarar mig aldrig själv med tonårsskinn och fuskchampagne
så jag ska gå nu, kom k...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0