Friday was carzy

Knäppaste Fredagen i hela mitt liv var nu i fredags. Jennie och jag skulle åka till Norrköping och så när bussen var i Norrköping så körde han fel och så sa en tant till om det och han bah:- förlåt, jag har kört lite fel men jag ska rätta till det. Asså ofta man är busschaufför och inte vet vart man ska köra. Ajja, sen gick vi en sväng på stan och jag shoppa typ en skarf och en t-shirt. Jenniepie var richbitch och köpte massa saker. När klockan var typ halv 4 så bestämde vi oss för att dra till Linköping och Ikea. Vi kom till Ikea och Ikanohuset. Jennie shoppa lite till innan vi gick in på Ikea. Då köpte jag 2 st 5-pack svarta galjar, ett påslakan set och en svart ny klädsel till min bäddsoffa. (som man skulle hämta på Ikea lager) Jennie köpte 2 rävar som satt ihop och jennie bah:- "jag tänkte att det hette kinesiska tvillingar." Jag bah:- "nee, det heter seamesiska tvillingar." gubben bakom oss i kön as garva. och sen var det 2 invandrare som förljde efter oss och glodde och skratta. cp:n. Sen var vi ju tvugna att gå och hämta min klädsel på Ikea lagret och hon i kassan sa att det log vid burger king typ. Fan att det gjorde de. Vi fick gå as långt sen såg vi bussen. och vi fick springa minst 500 m för att hinna med bussen. Med typ 43730485 påsar. hehehe. Vi åkte hem såg på Idol, vart glada eftersom Sam åkte ut. :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0