Don't Break Your Mothers Heart

Idag var jag på studiebesök på Nyströmska. Det var nice, jag slapp typ massa lektioner. Sen kom jag tillbaka till skolan och då fick jag räkna lucia röster. Lisa som går i min klass är Vammarskolans lucia 2007. Hon kommer nog passa as bra. Hon har ju så fint hår. Efter skolan gick jag till Jenniepie och chilla hos henne. Vi såg klassfesten och kolla såklart i förra årets nyströmska katalog. 

Nu sitter jag här och är illamående, jag borde inte äta men jag äter knäcke med skinka och rökt kyckling. Ska nog sova snart. Vet inte om det blir skola imorgon asså. Vill inte och orkar inte. Plus att jag inte mår bra nu. ajja, puss på alla söta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0