satan var ont det gör

Sitter här hoss jennie. hon är hos petterssons men kommer snart.
vid 4 så kom ica till mig för hon skulle färga mitt hår. vi färga håret och snacka lite var ganska kul faktiskt. sen så skulle jag stjussa hem henne på moppen så ramla vi på grus i en korsning. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. allt var mörkt och vi skulle gå till ett hus och be om telefonen men dom skulle åka så vi skrek på dom. dom kom och det var emelie engdahl, hennes mamma och bror. dom fråga hur det gick med oss och om moppen starta det gjorde den som tur var. Dom stjussa hem ica och jag åkte hem och bytte kläder, har världens största sår på knät. gör bajs ont. ringde till min pappa och sa att vi hade ramlat och han skulle komma och hämta mig. sen riingde jag även jennie och sa att jag kom lite senare pga. olyckan. och här sitter jag. jag vill bara gråta och skrika som ett barn. satan var ont det gör....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0