L.W i fredags.

Det var 6 dagar sedan jag blogga och det är en evighet^^
under dom 6 dagarna har jag varit med jenniepie, sett på L.W i linkan med vikkan och typ fotat lite.
L.W var bäst, även att jag inte kunde några nya låtar^^

Den dagen så hade vi lucia övning hela dagen. Jag drog tidigare vid typ 13.10 för jag skulle ta bussen in till norpan för att käka innnan linkan och köandet. Det regna somfan och jag mötte min far i norpan. Vart väldigt överraskad. Han berätta att jag hade fått pengar insatt på kontot och jag vart glad^^ sen åt jag typ 1/3 av en hamburgare sen åkte jag ner till resecentrum. när jag var i linkan så mötte jag såklart viktor. Det regna fortfarnde då och vi gick mot sporthallen det var typ inget folk så vi gick till badhuset brevid och köpte tidningar att sitta på i regnet. Det var mysigt att sitta där under viktors paraply och läsa en tidning. Sen snacka vi lite och det kom mer och mer folk så vi reste på oss och stog där i 45 min sen släpptes vi in. Dom i garderoben hata mig och jag fick serriöst vänta i typ 5 min innan dom tog min jacka. Sen gick vi och ställde oss. det var mys och när konserten börja var sisådär men den vart bättre och bättre sen så spela han jag är hos dig igen och jag dog så jävla mkt. fyfan. minne för livet. sen efter konserten så stack vi och käka på donken innan vi gick till pendeln. Viktor fick min trasiga julklapp. och om typ 2 månader blir det en ny konsert med han. Då blir det kent<3 mums.

komdag idag också fast min mamma väckte mig för hon är cp och fattar inte att jag hade ledigt. Fast som tur va så somna jag om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0