Juldagen

summering av gårdagen.

Jag åt inte så mycket julmat för jag gillar inte sån mat. Sen var det en evig väntan för alla vuxna ska äta så förbaskat mycket mat. Så blev det julklappsutdelning efter 54923478292 år. Min syster och min yngsta kusin som var här fick såklart mest ^^
Jag fick filmer, kläder, smycken, pengar och en bärbar dator:D:D
gladglad.
Sen efter allt som har med julklappar att göra så vart det singstar för hela slanten. Min lilla syster kanske var bra men jag var oslagbar.

Idag åkte vi till mina kusiner innan vi skulle gå till mormor och äta mat. Jag spela Wii och jag totalt ägde på att spela bowling. Sen åt vi hos mormor. Sen stack först min ena kusin och min syster sen stack min andra kusin och hans tjej. Då vart jag ensam kvar men alla 40+ . jag log och typ sov framför tv:n. Sen gick vi hem och nu sitter jag här. Ska lägga in musik på min nya daotr snart när jag orkar.

Pussssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0