Du ska vara den du är

Helt slut efter bara 2 dagar. Igår fick vi läxa också, asså första dagen. Man bah: SUUUUUCK! Och idag fick vi reda på att vi ska ha fysikprov torsdagen den 6 september, asså om två veckor. seeeeegt. Men en rolig sak som hände i slutet av syslöjden idag var att innan vi gick skulle vi ställa upp stolarna men jag fatta inte typ så jag fråga hur och bigitta sa med sitt saken och jag fatta inte och mangan bara skratta och sa att jag inte fatta och att jag stog och titta hur andra gjorde. Jag var helt seg. Man skulle vända på stolen och HAHAHAHAHA.

Asså varför gick jag på träningen, det var bara jobbigt och jag har inte kondition. Pussssssss!

Imorgon har vi lite bra schema börjar med musik och bild sen kör och engelska. Lunch och efter lunchen har vi svenska och matte vi slutar vid 14.15:P
det är bara på Fredagar vi slutar tidigare>_____<
Muuuummmmmmms!

Miss you sweet thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0