Barbie Girl

kul att jag skrev massa om den här dagen och sedan försvann allt:@ jag säger bara en sak: CP!
Idag åker jag till Södertälje!  hoppas det blir kul somfan.
kl.13.45 åker jag med buss 459 till Norrköpingsresecentrum och är där ca. 15.05. Sen får jag sitta och vänta på tåget i ca.26 min. kul (not). men iallfall så ska jag åka tåg i 1 timme och 20 min. och då ska jag förhoppningsvis vara framme vid Södertälje Syd. Hoppas bara Ludde står där då så att han inte kommer så att jag får stå där som ett fån och att jag senare får reda på att han har stått och filmat och lagt in på youtube " Hur man dumpar Clara Sandberg bäst" hahahahahhaa:'D

RingRingRing när jag sitter på bussen eller tåget(A)

PussHej! Syns om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Brusmätstaren

skriv mer gumms <3

2007-08-18 @ 12:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0